Operationalisierung im Large-Scale-Assessment am Beispiel experimenteller Kompetenzen im naturwissenschaftlichen Unterricht: zwischen Inhaltsvalidität und Durchführbarkeit
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
30.11.2018
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Basel
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Event
Forschungstag 2018 «Schule vermessen – vermessene Schule» Herausforderungen für Schule, Hochschule und Bildungsverwaltung
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Arnold, J., & Felchlin, I. (2018, November 30). Operationalisierung im Large-Scale-Assessment am Beispiel experimenteller Kompetenzen im naturwissenschaftlichen Unterricht: zwischen Inhaltsvalidität und Durchführbarkeit. Forschungstag 2018 «Schule vermessen – vermessene Schule» Herausforderungen für Schule, Hochschule und Bildungsverwaltung. http://hdl.handle.net/11654/27078