FreiSprachen: Sprachen an Freiburger Grund- und Sonderschulen. Lokale Bestandsaufnahme als Basis für Bildungsentscheidungen
Loading...
Authors
Decker-Ernst, Yvonne
Author (Corporation)
Publication date
2013
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Oomen-Welke, Ingelore
Dirim, İnci
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Mehrsprachigkeit in der Klasse wahrnehmen – aufgreifen – fördern
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
25-42
Patent number
Publisher / Publishing institution
Fillibach bei Klett
Place of publication / Event location
Stuttgart
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-12-688059-6
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Decker-Ernst, Y., & Schnitzer, K. (2013). FreiSprachen: Sprachen an Freiburger Grund- und Sonderschulen. Lokale Bestandsaufnahme als Basis für Bildungsentscheidungen. In I. Oomen-Welke & İ. Dirim (eds.), Mehrsprachigkeit in der Klasse wahrnehmen – aufgreifen – fördern (pp. 25–42). Fillibach bei Klett. http://hdl.handle.net/11654/23922