Anerkennung und Validierung als erwachsenenpädagogische Handlungspraxis

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
31.10.2018
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Validieren und anerkennen. Informell erworbene Kompetenzen sichtbar machen - eine Auslegeordnung für die Schweiz
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
7-14
Patent number
Publisher / Publishing institution
hep
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-0355-0842-0
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Klingovsky, U. (2018). Anerkennung und Validierung als erwachsenenpädagogische Handlungspraxis. In U. Klingovsky & M. Schmid (eds.), Validieren und anerkennen. Informell erworbene Kompetenzen sichtbar machen - eine Auslegeordnung für die Schweiz (pp. 7–14). hep. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30952