Übergeordnete Fragestellung als zentrales Element eines Sachunterricht-Curriculums

No Thumbnail Available
Authors
Schmid, Kuno
Trevisan, Paolo
Author (Corporation)
Publication date
2013
Typ of student thesis
Course of study
Type
04 - Book part or conference paper
Editors
Peschel, Markus
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
SaCHen unterriCHten. Beiträge zur Situation der Sachunterrichtsdidaktik in der deutschsprachigen Schweiz
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
41-53
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Bildungstheorien und isziplinärer Unterricht
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
SCHMID, Kuno, Paolo TREVISAN, Christine KÜNZLI und Antonietta DI GIULIO, 2013. Übergeordnete Fragestellung als zentrales Element eines Sachunterricht-Curriculums. In: Markus PESCHEL und Christian MATHIS (Hrsg.), SaCHen unterriCHten. Beiträge zur Situation der Sachunterrichtsdidaktik in der deutschsprachigen Schweiz. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren. 2013. S. 41–53. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/17087