Handbuch zur Personalisierung von E-Commerce-Applikationen
Loading...
Authors
Schubert, Petra
Author (Corporation)
Publication date
2002
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
05 - Research report or working paper
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Fachhochschule beider Basel (FHBB), Institut für angewandte Betriebsökonomie (IAB)
Place of publication / Event location
Basel
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Im Rahmen eines von soft[net] geförderten Projekts entwickelt das Kompetenzzentrum E-Business am Institut für angewandte Betriebsökonomie (IAB) der Fachhochschule beider Basel (FHBB) Grundlagen für Personalisierungstools für KMU. Dieser Arbeitsbericht beschreibt die zugrundeliegenden Mechanismen zur Erfassung, Verarbeitung und Auswertung der Kundenprofile. Der Arbeitsbericht ist ein Folgebericht zur E-Commerce-Studie 2002 [Leimstoll/Schubert 2002].
Keywords
E-Business, Personalisierung
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Unknown
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Schubert, P., & Leimstoll, U. (2002). Handbuch zur Personalisierung von E-Commerce-Applikationen. Fachhochschule beider Basel (FHBB), Institut für angewandte Betriebsökonomie (IAB). https://doi.org/10.26041/fhnw-3240