Unterrichtsgestaltung unter den Bedingungen zentraler Abiturprüfungen. Eine Analyse auf Schulebene mittels Latent Class Analysen

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Maag Merki, Katharina
Klieme, Eckhard
Author (Corporation)
Publication date
2008
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für Pädagogik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
54
Issue / Number
6
Pages / Duration
791-809
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Naturwissenschafts- und Technikdidaktik
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0044-3247
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Maag Merki, K., Klieme, E., & Holmeier, M. (2008). Unterrichtsgestaltung unter den Bedingungen zentraler Abiturprüfungen. Eine Analyse auf Schulebene mittels Latent Class Analysen. Zeitschrift für Pädagogik, 54(6), 791–809. http://hdl.handle.net/11654/15478