Voraussetzungen für die erfolgreiche Nutzung von agilen Methoden und agiler Führung im Schulkontext
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2022
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Agilität in der Schulentwicklung. Perspektiven aus Theorie, Forschung und Praxis
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
53-73
Patent number
Publisher / Publishing institution
Springer
Place of publication / Event location
Wiesbaden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-658-38174-5
978-3-658-38175-2
978-3-658-38175-2
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Closed
License
Citation
Hudecek, M., & Fischer, J. (2022). Voraussetzungen für die erfolgreiche Nutzung von agilen Methoden und agiler Führung im Schulkontext. In T. Stricker (ed.), Agilität in der Schulentwicklung. Perspektiven aus Theorie, Forschung und Praxis (pp. 53–73). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-38175-2_5