Wie Kinder zu Leserinnen und Lesern werden. Plädoyer für den frühen Zugang zum Erzählen und zur Schrift

No Thumbnail Available
Authors
Bertschi-Kaufmann, Andrea
Author (Corporation)
Publication date
2006
Typ of student thesis
Course of study
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
4 bis 8: Fachzeitschrift für Kindergarten und Unterstufe
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
5
Pages / Duration
8-9
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schulverlag plus
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1661-6464
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
BERTSCHI-KAUFMANN, Andrea, 2006. Wie Kinder zu Leserinnen und Lesern werden. Plädoyer für den frühen Zugang zum Erzählen und zur Schrift. 4 bis 8: Fachzeitschrift für Kindergarten und Unterstufe. 2006. Nr. 5, S. 8–9. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/15314