Individuelle und soziale Bedingungen von Unterrichtsstörungen - Ergebnisse einer Längsschnittuntersuchung
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2003
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04B - Conference paper
Editors
Behrens, Matthis
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Akten des Jahreskongress der SGBF und 15. internationale Tagung der ADMEE-EUROPE
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
9-112
Patent number
Publisher / Publishing institution
ADMEE-Europe
Place of publication / Event location
Lausanne
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Schule als öffentlicher Erziehungsraum
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Neuenschwander, M. (2003). Individuelle und soziale Bedingungen von Unterrichtsstörungen - Ergebnisse einer Längsschnittuntersuchung. In M. Behrens (ed.), Akten des Jahreskongress der SGBF und 15. internationale Tagung der ADMEE-EUROPE (pp. 9–112). ADMEE-Europe. http://hdl.handle.net/11654/16314