Grundvorstellungen zum Logarithmus - Bausteine für einen verständlichen Unterricht

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Weber, Christof
Author (Corporation)
Publication date
2013
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Mathematik verständlich unterrichten. Perspektiven für Unterricht und Lehrerbildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
79-98
Patent number
Publisher / Publishing institution
Springer
Place of publication / Event location
Wiesbaden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Weber, C. (2013). Grundvorstellungen zum Logarithmus - Bausteine für einen verständlichen Unterricht. In H. Allmendinger, K. Lengnink, A. Vohns, & G. Wickel (eds.), Mathematik verständlich unterrichten. Perspektiven für Unterricht und Lehrerbildung (pp. 79–98). Springer. http://hdl.handle.net/11654/13910