Mit der Kamera im Rücken und dem Stift auf der Wand. Wie können ästhetische Erfahrungen Handlungskompetenzen an digital-analogen Schnittstellen fördern?

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2020
Typ of student thesis
Course of study
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
BÖKWE
Special issue
Das war: di[gi]alog
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
1
Pages / Duration
32-37
Patent number
Publisher / Publishing institution
Berufsverband Österreichischer Kunst- und Werkpädadogik
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Gestaltungsunterricht, digital-analog, Wahrnehmungsübung
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2519-1667
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Closed
License
Citation
Bader, N., & Götsch, M. (2020). Mit der Kamera im Rücken und dem Stift auf der Wand. Wie können ästhetische Erfahrungen Handlungskompetenzen an digital-analogen Schnittstellen fördern? BÖKWE, 1, 32–37. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/45393