Die qualitative Inhaltsanalyse als Interpretationsverfahren zur Generierung eines empirischen Modells interkultureller Kompetenz

Type
04B - Conference paper
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Introspektive Verfahren und Qualitative Inhaltsanalyse in der Fremdsprachenforschung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Kolloquium Fremdsprachenunterricht
Series number
48
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
160-176
Patent number
Publisher / Publishing institution
Peter Lang
Place of publication / Event location
Berlin
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
3. Novembertagung, Herder-Institut der Universität Leipzig. Forschungsmethodischen Gespräche
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-631-64057-9
978-3-653-02548-4
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Gold
License
'https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/'
Citation
Eberhardt, J.-O. (2013). Die qualitative Inhaltsanalyse als Interpretationsverfahren zur Generierung eines empirischen Modells interkultureller Kompetenz. In K. Aguado, L. Heine, & K. Schramm (eds.), Introspektive Verfahren und Qualitative Inhaltsanalyse in der Fremdsprachenforschung (pp. 160–176). Peter Lang. https://doi.org/10.3726/978-3-653-02548-4