Die Bedeutung fachbezogener diagnostischer Kompetenzen für die Lehrerausbildung und -weiterbildung

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beiträge zum Mathematikunterricht 2017
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
1153-1154
Patent number
Publisher / Publishing institution
WTM
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
510 - Mathematik
Project
Event
51. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik 2017
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
PHILIPP, Kathleen, Christine STREIT und Antje EHLERT, 2017. Die Bedeutung fachbezogener diagnostischer Kompetenzen für die Lehrerausbildung und -weiterbildung. In: Beiträge zum Mathematikunterricht 2017. WTM. 2017. S. 1153–1154. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/26483