Rezension zu: Svenja Kamper: Schüler im Sportunterricht. Eine empirische Untersuchung zur Aufdeckung und Beschreibung von Schülerpraktiken. Schriften der Deutschen Vereinigung für Sportwissenschaft, Band 253, Unterreihe: Forum Sportwissenschaft, Band 30.

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für sportpädagogische Forschung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
5
Issue / Number
1
Pages / Duration
86-89
Patent number
Publisher / Publishing institution
Nomos
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Die Rezension befasst sich mit der Dissertationsschrift von S. Kamper (2016).
Keywords
Rezension
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2196-5218
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Gramespacher, E. (2017). Rezension zu: Svenja Kamper: Schüler im Sportunterricht. Eine empirische Untersuchung zur Aufdeckung und Beschreibung von Schülerpraktiken. Schriften der Deutschen Vereinigung für Sportwissenschaft, Band 253, Unterreihe: Forum Sportwissenschaft, Band 30. Zeitschrift für sportpädagogische Forschung, 5(1), 86–89. http://hdl.handle.net/11654/26397