Keine Diagnose ohne Auseinandersetzung mit Form, Inhalt und Hintergrund von Schülertexten.
Loading...
Authors
Weber, Christof
Author (Corporation)
Publication date
2009
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04B - Conference paper
Editors
Neubrand, Michael
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beiträge zum Mathematikunterricht - Vorträge der 43. Tagung für Didaktik der Mathematik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
819-822
Patent number
Publisher / Publishing institution
WTM
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Mathematikdidaktik und ihre Disziplinen
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Weber, C., & Rüede, C. (2009). Keine Diagnose ohne Auseinandersetzung mit Form, Inhalt und Hintergrund von Schülertexten. In M. Neubrand (ed.), Beiträge zum Mathematikunterricht - Vorträge der 43. Tagung für Didaktik der Mathematik (pp. 819–822). WTM. http://hdl.handle.net/11654/13745