Deliberative Praxis in der Schulsozialarbeit. Demokratische Lebensformen erfahrbar machen

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
30.11.2023
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Demokratiepädagogik. Theorie und Praxis der Demokratiebildung in Jugendhilfe und Schule
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Soziale Arbeit als Wohlfahrtsproduktion
Series number
29
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
179-189
Patent number
Publisher / Publishing institution
Springer VS
Place of publication / Event location
Wiesbaden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Demokratie, Demokratiepädagogik, Schulsozialarbeit
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-658-42648-4
978-3-658-42649-1
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Closed
License
Citation
Baier, F. (2023). Deliberative Praxis in der Schulsozialarbeit. Demokratische Lebensformen erfahrbar machen. In O. Bokelmann (ed.), Demokratiepädagogik. Theorie und Praxis der Demokratiebildung in Jugendhilfe und Schule (pp. 179–189). Springer VS. https://doi.org/10.1007/978-3-658-42649-1_13

Version History

Now showing 1 - 2 of 2
VersionDateSummary
2024-10-18 06:04:19
1*
2024-03-11 10:57:23
* Selected version