Gemeinschaftskunde im Fächerverbund. Zum Stellenwert des Schulfaches im Lichte einer BeFragung von Lehrkräften in Baden-Württemberg
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2008
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Journal für die politische Bildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
2008
Issue / Number
4
Pages / Duration
66-75
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Bildungstheorien, Disziplinärer Unterricht
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Immerfall, S., Benk, A., Erb, R., & Quesel, C. (2008). Gemeinschaftskunde im Fächerverbund. Zum Stellenwert des Schulfaches im Lichte einer BeFragung von Lehrkräften in Baden-Württemberg. Journal für die politische Bildung, 2008(4), 66–75. http://hdl.handle.net/11654/17154