Fächerübergreifender Unterricht in der gewerblich-industriellen Berufsbildung: eine Herausforderung für die Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Loading...
Authors
Szlovák, Barbara
Author (Corporation)
Publication date
26.02.2009
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04B - Conference paper
Editors
Pitton, Anja
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Relevanz fachdidaktischer Forschungsergebnisse für die Lehrerbildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
134-136
Patent number
Publisher / Publishing institution
LIT Verlag
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
31. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik 2004
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Szlovák, B., & Labudde, P. (2009). Fächerübergreifender Unterricht in der gewerblich-industriellen Berufsbildung: eine Herausforderung für die Lehrerinnen- und Lehrerbildung. In A. Pitton (ed.), Relevanz fachdidaktischer Forschungsergebnisse für die Lehrerbildung (pp. 134–136). LIT Verlag. https://doi.org/10.26041/fhnw-343