Dimensionen und Facetten des fächerübergreifenden naturwissenschaftlichen Unterrichts: ein Modell
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2005
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
11
Pages / Duration
103-115
Patent number
Publisher / Publishing institution
Springer
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2197-988X
0949-1147
0949-1147
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
LABUDDE, Peter, Anni HEITZMANN, Peter HEINIGER und Isabelle WIDMER, 2005. Dimensionen und Facetten des fächerübergreifenden naturwissenschaftlichen Unterrichts: ein Modell. Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften. 2005. Nr. 11, S. 103–115. DOI 10.26041/fhnw-400. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-400