Peer Tutoring im Zeichen der Bologna-Reform. Ein Erfolgsrezept für Schweizer Fachhochschulen?
Loading...
Authors
Benz, Petra
Author (Corporation)
Publication date
2007
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Wehr, Silke
Ertel, Helmut
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Aufbruch in der Hochschullehre. Kompetenzen und Lernende im Zentrum
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
163-184
Patent number
Publisher / Publishing institution
Haupt
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Soziale Innovation 2008
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Unknown
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unpublished
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Benz, P., & Kunz, R. (2007). Peer Tutoring im Zeichen der Bologna-Reform. Ein Erfolgsrezept für Schweizer Fachhochschulen? In S. Wehr & H. Ertel (eds.), Aufbruch in der Hochschullehre. Kompetenzen und Lernende im Zentrum (pp. 163–184). Haupt. http://hdl.handle.net/11654/22710