Wie viel lesen Kinder? Die Erfassung von Leseaktivitäten mit Hilfe von strukturierten Tagebüchern - eine methodologische Studie

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
01.02.2008
Typ of student thesis
Course of study
Type
02 - Monograph
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Tectum Verlag
Place of publication / Event location
Marburg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Leseaktivitäten, Forschungsmethoden, Kinder, Lesen, Soziale Innovation 2009, Soziale Innovation 2008
Subject (DDC)
360 - Soziale Probleme, Sozialdienste, Versicherungen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8288-9542-3
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Unknown
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
NIEUWENBOOM, Jan Willem, 2008. Wie viel lesen Kinder? Die Erfassung von Leseaktivitäten mit Hilfe von strukturierten Tagebüchern - eine methodologische Studie. Marburg: Tectum Verlag. ISBN 978-3-8288-9542-3. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-746