Fördert die (intensive) Nutzung offener Tagesschulen die Mathematikleistung? Paper im Rahmen des Symposiums Ganztagsschule und Bildungserfolg – ein Beitrag zu mehr Bildungsgerechtigkeit? Ergebnisse aus Deutschland und der Schweiz anlässlich der GEBF-Tagung 2016, Berlin, 10.3.2016

No Thumbnail Available
Authors
Frei, Lukas
Schüpbach, Marianne
von Allmen, Benjamin
Author (Corporation)
Publication date
10.03.2016
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
4. Tagung der GEBF - Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Berlin
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Tagesschulen, Bildungserfolg
Subject (DDC)
300 - Sozialwissenschaften
Project
Event
4. Tagung der GEBF
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
FREI, Lukas, Marianne SCHÜPBACH, Benjamin VON ALLMEN und Jan Willem NIEUWENBOOM, 2016. Fördert die (intensive) Nutzung offener Tagesschulen die Mathematikleistung? Paper im Rahmen des Symposiums Ganztagsschule und Bildungserfolg – ein Beitrag zu mehr Bildungsgerechtigkeit? Ergebnisse aus Deutschland und der Schweiz anlässlich der GEBF-Tagung 2016, Berlin, 10.3.2016. In: 4. Tagung der GEBF - Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung. Berlin. 10 März 2016. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/25311