Geschichtstheoretische und Lehr-Lern-Beliefs der Mitglieder der DGGD
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
09/2023
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Geschichtsdidaktik - eine eigenständige Disziplin. Institutionalisierung, Verwissenschaftlichung und Professionalisierung in der Deutschschweiz
Special issue
DOI of the original publication
Series
Geschichtsdidaktik heute
Series number
14
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
98-100
Patent number
Publisher / Publishing institution
hep
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-0355-2340-9
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Gold
Citation
Ziegler, B., & Nitsche, M. (2023). Geschichtstheoretische und Lehr-Lern-Beliefs der Mitglieder der DGGD. In B. Ziegler (ed.), Geschichtsdidaktik - eine eigenständige Disziplin. Institutionalisierung, Verwissenschaftlichung und Professionalisierung in der Deutschschweiz (pp. 98–100). hep. https://doi.org/10.26041/fhnw-8415