Naturphänomene verstehen. Zugänge aus unterschiedlichen Perspektiven in der Vorschul- und Primarstufe

No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
03 - Edited collection
Editors
Favre, Pascal
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Kinder, Sachen, Welten. Dimensionen des Sachunterrichts
Series number
8
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
500 - Naturwissenschaften
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8340-1704-8
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
FAVRE, Pascal und Christian MATHIS (Hrsg.), 2017. Naturphänomene verstehen. Zugänge aus unterschiedlichen Perspektiven in der Vorschul- und Primarstufe, 2017. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren. Kinder, Sachen, Welten. Dimensionen des Sachunterrichts, 8. ISBN 978-3-8340-1704-8. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/25276