Graduate students lend a voice: Reflections on the 10th seminar in health and environmental education

Kein Vorschaubild vorhanden
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
01.02.2010
Typ der Arbeit
Studiengang
Typ
01A - Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Canadian Journal of Environmental Education
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Lakehead University. Faculty of Education
Verlagsort / Veranstaltungsort
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
Graduate students were invited by their faculty advisors to attend the 10th Semi- nar in Health and Environmental Education Research. Afterward, they were en- couraged to comment on their experiences, involvement, and positioning. Two main authors developed survey questions and retrieved, analyzed, and synthesized the responses of four other graduate students. The overall experience of attending an invitational research seminar evoked various ideas about graduate students present and future roles in research communities. Russell, J., White, P., Fook, T., Kayira, J. Muller, S., & Oakley, J. (2010). Graduate students lend a voice: Reflections on the 10th seminar in health and environmental education. Canadian Journal of Environmental Education, 15, 90-101.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
1205-5352
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Unbekannt
Begutachtung
Keine Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
MÜLLER LINDEQUE, Susanne, 2010. Graduate students lend a voice: Reflections on the 10th seminar in health and environmental education. Canadian Journal of Environmental Education. 1 Februar 2010. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13610