Schüler:innen-Perspektiven und konstituierende Rahmung – Implikationen für empirische Zugänge am Beispiel inklusiver unterrichtlicher Settings

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
17.11.2024
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Dokumentarische Schüler:innenforschung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Dokumentarische Schulforschung
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
68-85
Patent number
Publisher / Publishing institution
Julius Klinkhardt
Place of publication / Event location
Bad Heilbrunn
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Perspektiven von Schüler:innen, Gruppendiskussion, Dokumentarische Methode, Inklusion
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7815-6130-4
978-3-7815-2674-7
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Gold
License
'https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/'
Citation
Papke, K., & Wagner-Willi, M. (2024). Schüler:innen-Perspektiven und konstituierende Rahmung – Implikationen für empirische Zugänge am Beispiel inklusiver unterrichtlicher Settings. In D. Matthes, J.-H. Hinzke, H. Pallesen, & D. Wittek (eds.), Dokumentarische Schüler:innenforschung (pp. 68–85). Julius Klinkhardt. https://doi.org/10.26041/fhnw-10715