Inter- und transdisziplinär konstitutierter Sachunterricht. Konkretisiierung am Thema Lebensraum Alpen

No Thumbnail Available
Authors
Fahrni, Désirée
Author (Corporation)
Publication date
2016
Typ of student thesis
Course of study
Type
10 - Web publication
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
NMG-Unterricht kompetent planen
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Disziplinarität, Interdisziplinarität, Transdisziplinarität, Fachbezug, fächerübergreifender Unterricht, Sachunterricht, NMG
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
GYSIN, Stefanie Hilda und Désirée FAHRNI, 2016. Inter- und transdisziplinär konstitutierter Sachunterricht. Konkretisiierung am Thema Lebensraum Alpen. Franziska BERTSCHY, Christine KÜNZLI und Stefanie Hilda GYSIN (Hrsg.), NMG-Unterricht kompetent planen. 2016. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30868