Vernetztes Denken im Rahmen einer Bildung für Nachhaltige Entwicklung auf der Primarschulstufe fördern

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2011
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Leuchter, Miriam
Hottinger, Ursula
Wannack, Evelyne
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Entwicklung und Lernen junger Kinder
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
67-80
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Berlin
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Bildungsorganisation und Schulqualität
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Bertschy, F., & Künzli, C. (2011). Vernetztes Denken im Rahmen einer Bildung für Nachhaltige Entwicklung auf der Primarschulstufe fördern. In F. Vogt, M. Leuchter, A. Tettenborn, U. Hottinger, M. Jäger, & E. Wannack (eds.), Entwicklung und Lernen junger Kinder (pp. 67–80). Waxmann. http://hdl.handle.net/11654/16619