Interkulturelles Lernen im schulischen Fremdsprachenunterricht - Von der Notwendigkeit eines zeitgemäßen und praktikablen Kulturbegriffs
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2020
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für romanische Sprachen und ihre Didaktik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
14
Issue / Number
2
Pages / Duration
65-76
Patent number
Publisher / Publishing institution
ibidem Verlag
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1863-1622
2940-570X
2940-570X
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Closed
License
Citation
EBERHARDT, Jan-Oliver, 2020. Interkulturelles Lernen im schulischen Fremdsprachenunterricht - Von der Notwendigkeit eines zeitgemäßen und praktikablen Kulturbegriffs. Zeitschrift für romanische Sprachen und ihre Didaktik. 2020. Bd. 14, Nr. 2, S. 65–76. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/48450