Berufspraktische Studien und Schulpraktika: Der Stand der Dinge und zwei Neuorientierungen
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
01.06.2012
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
30
Issue / Number
2
Pages / Duration
127-152
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schweizerische Gesellschaft für Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Place of publication / Event location
Zürich
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Überblicksartikel über den Stand der Berufspraktischen Studien der Lehrerinnen- und Lehrerbildung in der Deutschschweiz. Diskussion von Entwicklungsperspektiven
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
300 - Sozialwissenschaften
300 - Sozialwissenschaften
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1867-6952
2296-9632
0259-353X
2296-9632
0259-353X
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
FRAEFEL, Urban, 2012. Berufspraktische Studien und Schulpraktika: Der Stand der Dinge und zwei Neuorientierungen. Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung. 1 Juni 2012. Bd. 30, Nr. 2, S. 127–152. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13481