Legitime und illegitime Destinationen für obligatorische Fremdsprachaufenthalte zukünftiger Englischlehrpersonen: Aktuelle Praxis und Perspektiven aufgrund wissenschaftlicher Erkenntnisse
Loading...
Author (Corporation)
Publication date
2024
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
La mobilité dans la formation des enseignant.e.s en Suisse: quelles conceptions scientifiques pour quels défis didactiques? = Mobilität in der schweizerischen Lehrer:innenbildung: Wissenschaftliches Verständnis und didaktische Herausforderungen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Champs Didactiques Plurilingues
Series number
21
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
81-114
Patent number
Publisher / Publishing institution
Peter Lang
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-2-87574-916-1
978-2-87574-917-8
978-2-87574-918-5
978-2-87574-917-8
978-2-87574-918-5
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Gold
Citation
Ehrsam, K., Bleichenbacher, L., & Hilbe, R. (2024). Legitime und illegitime Destinationen für obligatorische Fremdsprachaufenthalte zukünftiger Englischlehrpersonen: Aktuelle Praxis und Perspektiven aufgrund wissenschaftlicher Erkenntnisse. In J. Robin & S. Ganguillet (eds.), La mobilité dans la formation des enseignant.e.s en Suisse: quelles conceptions scientifiques pour quels défis didactiques? = Mobilität in der schweizerischen Lehrer:innenbildung: Wissenschaftliches Verständnis und didaktische Herausforderungen (pp. 81–114). Peter Lang. https://doi.org/10.3726/b21622