"Diagnostik" und "praktische Behandlung". Die Entstehung der therapeutischen Funktion der Schule

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Reichenbach, Roland
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Fragmente zu einer pädagogischen Theorie der Schule. Eriehungswissenschaftliche Perspektiven auf eine Leerstelle
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
176-195
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz Juventa
Place of publication / Event location
Weinheim
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Kolloquium "Elemente einer pädagogischen Theorie der Schule", Zürich 2014
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7799-3746-3
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Bühler, P. (2017). “Diagnostik” und “praktische Behandlung”. Die Entstehung der therapeutischen Funktion der Schule. In R. Reichenbach & P. Bühler (eds.), Fragmente zu einer pädagogischen Theorie der Schule. Eriehungswissenschaftliche Perspektiven auf eine Leerstelle (pp. 176–195). Beltz Juventa. https://doi.org/10.26041/fhnw-1201