Potentiale und Perspektiven: Natur und Technik im Sekundarbereich I

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2016
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Mammes, Ingelore
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Gesellschaft im Wandel. Konsequenzen für natur- und technikwissenschaftliche Bildung in der Schule
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
167-182
Patent number
Publisher / Publishing institution
Klinkhardt
Place of publication / Event location
Bad Heilbrunn
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Interdiziplinärer Unterricht, naturwissenschaftlicher Unterricht, technischer Unterricht
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7815-2062-2
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Labudde, P. (2016). Potentiale und Perspektiven: Natur und Technik im Sekundarbereich I. In G. Graube & I. Mammes (eds.), Gesellschaft im Wandel. Konsequenzen für natur- und technikwissenschaftliche Bildung in der Schule (pp. 167–182). Klinkhardt. http://hdl.handle.net/11654/12311