Was Kinder stärkt - Ergebnisse der Resilienzforschung und ihre Bedeutung für die pädagogische Praxis
Loading...
Authors
Wustmann, Corina
Author (Corporation)
Publication date
2003
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Fthenakis, Wassilios E.
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Elementarpädagogik nach PISA. Wie aus Kindertagesstätten Bildungseinrichtungen werden können
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
106-135
Patent number
Publisher / Publishing institution
Herder
Place of publication / Event location
Freiburg im Breisgau
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Wustmann, C. (2003). Was Kinder stärkt - Ergebnisse der Resilienzforschung und ihre Bedeutung für die pädagogische Praxis. In W. E. Fthenakis (ed.), Elementarpädagogik nach PISA. Wie aus Kindertagesstätten Bildungseinrichtungen werden können (pp. 106–135). Herder. http://hdl.handle.net/11654/16773