Gegenwärtiger Stand der empirischen Unterrichtsforschung zur Vermittlung von Lesekompetenz

No Thumbnail Available
Authors
Bertschi-Kaufmann, Andrea
Author (Corporation)
Publication date
2010
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Ulrich, Winfried
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Deutschunterricht in Theorie und Praxis (DTP)
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
275-305
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
BERTSCHI-KAUFMANN, Andrea und Silvana KAPPELER SUTER, 2010. Gegenwärtiger Stand der empirischen Unterrichtsforschung zur Vermittlung von Lesekompetenz. In: Winfried ULRICH (Hrsg.), Deutschunterricht in Theorie und Praxis (DTP). Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren. S. 275–305. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/14685