Die institutionelle und kulturelle Verankerung des Feedbacks als Voraussetzung für eine verlässliche Feedbackpraxis
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2014
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04 - Book part or conference paper
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Handbuch Feedback in der Schule
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
342-368
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz Juventa
Place of publication / Event location
Weinheim
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
LANDWEHR, Norbert, 2014. Die institutionelle und kulturelle Verankerung des Feedbacks als Voraussetzung für eine verlässliche Feedbackpraxis. In: Handbuch Feedback in der Schule. Weinheim: Beltz Juventa. 2014. S. 342–368. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/16392