Empirische Belege nutzen, um effektives Lernen zu unterstützen. Ein Überblick zu wichtigen Ergebnissen der Meta-Meta-Studie von John Hattie

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Fernandéz, Etelvina Clara
Author (Corporation)
Publication date
2014
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Pädagogische Hochschule FHNW
Supervisor
Parent work
Fachliches und überfachliches Lernen und Lehren. Forschungsbericht 2012/2013
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
25-27
Patent number
Publisher / Publishing institution
Pädagogische Hochschule FHNW
Place of publication / Event location
Windisch
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
BEYWL, Wolfgang, Etelvina Clara FERNANDÉZ und Philipp SCHMID, 2014. Empirische Belege nutzen, um effektives Lernen zu unterstützen. Ein Überblick zu wichtigen Ergebnissen der Meta-Meta-Studie von John Hattie. In: Pädagogische Hochschule FHNW (Hrsg.), Fachliches und überfachliches Lernen und Lehren. Forschungsbericht 2012/2013. Windisch: Pädagogische Hochschule FHNW. S. 25–27. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-304

Version History

Now showing 1 - 2 of 2
VersionDateSummary
2*
2020-03-03 10:46:17
Ergänzung Datei
2016-01-27 14:36:54
* Selected version