Monetization of Generation Y: Developing a strategy for monetizing financial services of Generation Y

Lade...
Vorschaubild
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2020
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Brugg-Windisch
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
VZ Group, Zurich
Zusammenfassung
So far, the client's (a financial service group based in Switzerland) target group are people over 55 years of age. However, they are aware of Generation Y's potential for financial services. Therefore, they want to know how to best monetize said generation. Furthermore, their existing services should be analysed in terms of compatibility. Lastly, a strategy shall be developed to monetize Generation Y with the existing services of said financial service group or the development of a new product.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Plinke, G., & Puvananayagam, R. (2020). Monetization of Generation Y: Developing a strategy for monetizing financial services of Generation Y [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/39654