Market entry in India field of industrial gates and doors
Kein Vorschaubild vorhanden
Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2019
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
Technology improvements and favourable trade agreements between countries provide significant internationalisation drivers for many companies. This not only includes the big players but also the small, medium-sized companies (SMEs).
Swiss SMEs are now looking beyond their borders at larger emerging markets, like India, because of high growth rates, lower costs and emerging opportunities.
Market expansion can result in creating a competitive edge across borders and establishing a brand recognition around the world. Hence, the authors analysed the following issues: the market, competitors, and partners. Specifically, the thesis set a foundation for making a recommendation of whether the client should enter into the Indian market.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Deutsch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
BURGDORFER, Jasmin und Gresa ASANI, 2019. Market entry in India field of industrial gates and doors. Olten: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/40632