Potential CX Services from Banking Perspective

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Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2020
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Brugg-Windisch
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Pibiri & Reich, Aarau
Zusammenfassung
The author works together with the strategy and design agency Pibiri & Reich. They would like to find out where they can support banks in their customer experience endeavours. Therefore, the following research questions have been defined. Why do banks seek assistance from external customer experience experts? Where could an agency such as Pibiri & Reich assist banks in their customer experience project? What are the requirements future services should encompass? The research questions should uncover where banks encounter difficulties in designing and improving the customer experience.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Frick, A. R. (2020). Potential CX Services from Banking Perspective [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/40764