Recommendationd for Optimizing Conversion Rates on Websites and for the Use of Social Media Marketing

Kein Vorschaubild vorhanden
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2021
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
As a modern workspace, VANK Coworx aims to stand as an exemplary model for coworking spaces and to communicate effectively with existing and potential clients. However, to date, VANK Coworx does not have a clear online communication strategy to reach its target audience. Also, conversion rates on the company’s website and the reach via social media have been unsatisfactory. In order to receive recommendations on how to increase conversion rates and how to use social media, this bachelor thesis was initiated.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
HOUCHAIMI, Celine, 2021. Recommendationd for Optimizing Conversion Rates on Websites and for the Use of Social Media Marketing. Olten: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/41099