How a luxury watch brand wins over the locals in Switzerland during and after the COVID 19 crisis
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Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2021
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Brugg-Windisch
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
OMEGA SA, Biel
Zusammenfassung
Even though tourism plays a massive role in the Swiss market, 70 to 80 percent of the profit is generated by local customers. Before the Covid-19 outbreak, Switzerland was able to highly benefit from Chinese Outbound Tourism due to its absolute numbers of foreigners arriving and their daily spending power. Due to the closure of non-essential businesses, travel restrictions and a change in consumer buying behaviour and patterns of consumption of luxury items, new tactics must be implemented and adapted to reach and engage with new local consumers.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Veranstaltung
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Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Le, A. T., & Baer, E. (2021). How a luxury watch brand wins over the locals in Switzerland during and after the COVID 19 crisis [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/41167