Employer Branding for Ronal

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Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2018
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Ronal Group AG, Härkingen
Zusammenfassung
Ronal Group is active around the globe in twelve countries but has no clear elaborated international employer branding. For the Ronal Group, which grew drastically on an international level in the last few years, employer branding is an important aspect in order to attract the most suitable employees, especially since the human resource, employees, is becoming more and more a critical factor for employers. Ronal’s competitive advantage regarding the labor market in Poland gets smaller, therefore the development of an Employer Value Proposition especially tailored for Poland is of high interest for the Ronal Group.! Another topic that is of interest, are the values in Ronal’s guideline. Values as a part of the employer characteristics are important to attract and retain employees.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Gerber, L., & Glauser, S. (2018). Employer Branding for Ronal [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/41323