Business Intelligence: Evaluation of internal and external market data for the determination of the market share of Renata S.A
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Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2018
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Renata S.A., Itingen
Zusammenfassung
Before any future business strategies can be settled, the current status or "status quo" of the organization within its market must be known. As such, the market share states a valuable Key Performance Indicator (KPI). To calculate any market shares, the data on internal sales figures must be compared to the existing market volumes. The latter are derived from data sources yet unknown to the client and to be investigated by the student. To base any calculations on reliable and qualitative proofed data, the student establishes a suitable framework on which the data quality of the obtained data is evaluated against predefined criteria.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Schneider, S. (2018). Business Intelligence: Evaluation of internal and external market data for the determination of the market share of Renata S.A [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/41384