Strategy development of the representative business of LLB Swiss Investment AG

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Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2022
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
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Reihe / Serie
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Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Brugg-Windisch
Auflage
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Programmiersprache
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Zusammenfassung
LLB Swiss Investment AG is a provider for the private label fund business in the Swiss market and the representation of foreign funds is a smaller part of their core business. Significant potential is recorded in the representative business but not realisable due to lack of internal resources. Thus, the leading focus of this study is to provide a sufficient analysis about the overall market, including recommendations regarding further development and the continue proceedings of the third fund representative business.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
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Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
FURLAN, Chiara und Laila SAIDJ, 2022. Strategy development of the representative business of LLB Swiss Investment AG. Brugg-Windisch: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/41724