Becoming One of the Big Five in Orthopaedics / Business Case Poland: Becoming Shoulder Arthroplasty Leader

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Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2024
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
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Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
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Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
The orthopaedics company is already present in the Polish market, but the shoulder arthroplasty segment remains significantly underdeveloped compared to hip and knee replacements. Despite the potential for growth, several challenges persist, including a lack of specialized training for surgeons, limited patient awareness of shoulder surgery options, and outdated treatment practices that favor non-surgical interventions. These factors contribute to the low adoption rate of shoulder arthroplasty, hindering the company’s ability to fully capitalize on this market segment.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
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Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
SIEGENTHALER, Chantale, 2024. Becoming One of the Big Five in Orthopaedics / Business Case Poland: Becoming Shoulder Arthroplasty Leader. Olten: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/49068