The Impact of Digital Technology on Customer Loyalty and Experience

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Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2025
Typ der Arbeit
Master
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
This Case Study investigates how Digital technology impacts customer loyalty and experience as predicted by the Net promoter score against different Digital Maturity metrics in the context of Building Material Suisse (BMS), a leading interior design and building materials provider. The primary objective of this study is to assess if higher Digital Maturity as per the Digital Maturity Performance Index will translate into higher Net Promoter scores resulting in better customer satisfaction and experience across the company’s nine showrooms in German-speaking Switzerland.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Arsalan, A. Y. (2025). The Impact of Digital Technology on Customer Loyalty and Experience [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/52052