Peter, Marc K.
Lade...
E-Mail-Adresse
Geburtsdatum
Projekt
Organisationseinheiten
Berufsbeschreibung
Nachname
Peter
Vorname
Marc K.
Name
Peter, Marc K.
67 Ergebnisse
Suchergebnisse
Gerade angezeigt 1 - 10 von 67
- PublikationStrategic action fields of digital transformation: an exploration of the strategic action fields of Swiss SMEs and large enterprises(Emerald, 2020) Peter, Marc K.; Kraft, Corin; Lindeque, Johan Paul [in: Journal of Strategy and Management]Strategic Action Fields of Digital Transformation. An Exploration of the Strategic Action Fields of Swiss SMEs and Large Enterprises.01A - Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift
- PublikationSkills for digital transformation. Is educating specialists sabotaging digital transformation?(Davos Digital Forum, 2020) Fears, Tiffany; Heuss, Sabina; Miller, Barbara Therese; Peter, Marc K. [in: Neues Wissen zur Digitalen Transformation. Forschungsbeiträge zu E-Government, zur Smart City und der digitalen Ökonomie]04B - Beitrag Konferenzschrift
- PublikationSocial Media: Schritt für Schritt zum Erfolg(Beobachter Edition, 2020) Dalla Vecchia, Martina; Vogel, Tanja; Zachlod, Cécile; Peter, Marc K.; Niedermann, André [in: Digital Marketing für KMU. Wie Unternehmen sich digital vermarkten und kommunizieren]Social Media Marketing für KMU. Mit einem Überblick der Methoden und dem Social Media Framework im Besonderen: 1. Social Media Strategie. 2. Social Media Organisation, 3. Social Media Plattformen, 4. Social Media Publikation 5. Social Media Monitoring.04A - Beitrag Sammelband
- PublikationDigitales Marketing für KMU(Beobachter Edition, 2020) Peter, Marc K.; Niedermann, André03 - Sammelband
- PublikationMobile applications at music festivals in Portugal(Springer, 2020) Fonseca, Daniel; Reis, José Luís; Teixeira, Sandrina; Peter, Marc K.; Rocha, Álvaro; Reis, José Luís; Peter, Marc K.; Bogdanović, Zorica [in: Marketing and Smart Technologies. Proceedings of ICMarkTech 2019]04A - Beitrag Sammelband
- PublikationThe use of virtual reality in marketing: exploring the need for technology and language adaptation to create high quality immersive experiences(Springer, 2020) Rach, Markus; Scott, Russell; Rocha, Álvaro; Reis, José Luís; Peter, Marc K.; Bogdanović, Zorica [in: Marketing and smart technologies. Proceedings of ICMarkTech 2019]04B - Beitrag Konferenzschrift
- PublikationDie digitale Transformation in die Arbeitswelt 4.0(VQP, 2020) Peter, Marc K.; Kraft, Corin; Ruf, Alessia; Zahn, Carmen; Nachtwei, Jens; Sureth, Antonia [in: Sonderband Zukunft der Arbeit]04A - Beitrag Sammelband
- PublikationFuture Work Barometer. Erste Benchmark-Messung. Umfrage 2020-2(Fachhochschule Nordwestschweiz FHNW, 2020) Peter, Marc K.; Savoy, Valérie; Schmidt-Purrmann, Dorit05 - Forschungs- oder Arbeitsbericht
- PublikationFuture Work Barometer. Erste Benchmark-Messung. Umfrage 2020-1(Fachhochschule Nordwestschweiz FHNW, 2020) Peter, Marc K.; Savoy, Valérie; Schmidt-Purrmann, Dorit05 - Forschungs- oder Arbeitsbericht
- PublikationSearch Engine Optimisation: Geklickt wird, was gefunden wird(Beobachter-Edition, 2020) Griesser, Simone; Zachlod, Cécile; Peter, Marc K.; Niedermann, André [in: Digitales Marketing für KMU. Wie Unternehmen sich digital vermarkten und kommunizieren]04A - Beitrag Sammelband