Peter, Marc K.
E-Mail-Adresse
Geburtsdatum
Projekt
Organisationseinheiten
Berufsbeschreibung
Nachname
Vorname
Name
Suchergebnisse
Strategic action fields of digital transformation: an exploration of the strategic action fields of Swiss SMEs and large enterprises
2020, Peter, Marc K., Kraft, Corin, Lindeque, Johan Paul
Strategic Action Fields of Digital Transformation. An Exploration of the Strategic Action Fields of Swiss SMEs and Large Enterprises.
The use of virtual reality in marketing: exploring the need for technology and language adaptation to create high quality immersive experiences
2020, Rach, Markus, Scott, Russell, Rocha, Álvaro, Reis, José Luís, Peter, Marc K., Bogdanović, Zorica
Search Engine Optimisation: Geklickt wird, was gefunden wird
2020, Griesser, Simone, Zachlod, Cécile, Peter, Marc K., Niedermann, André
Skills for digital transformation. Is educating specialists sabotaging digital transformation?
2020, Fears, Tiffany, Heuss, Sabina, Miller, Barbara Therese, Peter, Marc K.
Mobile applications at music festivals in Portugal
2020, Fonseca, Daniel, Reis, José Luís, Teixeira, Sandrina, Peter, Marc K., Rocha, Álvaro, Reis, José Luís, Peter, Marc K., Bogdanović, Zorica
Future Work Barometer. Erste Benchmark-Messung. Umfrage 2020-2
2020, Peter, Marc K., Savoy, Valérie, Schmidt-Purrmann, Dorit
Social Media: Schritt für Schritt zum Erfolg
2020, Dalla Vecchia, Martina, Vogel, Tanja, Zachlod, Cécile, Peter, Marc K., Niedermann, André
Social Media Marketing für KMU. Mit einem Überblick der Methoden und dem Social Media Framework im Besonderen: 1. Social Media Strategie. 2. Social Media Organisation, 3. Social Media Plattformen, 4. Social Media Publikation 5. Social Media Monitoring.
Die digitale Transformation in die Arbeitswelt 4.0
2020, Peter, Marc K., Kraft, Corin, Ruf, Alessia, Zahn, Carmen, Nachtwei, Jens, Sureth, Antonia
Future Work Barometer. Erste Benchmark-Messung. Umfrage 2020-1
2020, Peter, Marc K., Savoy, Valérie, Schmidt-Purrmann, Dorit