Teaching the Radical Catalogue, Nr. 8: Friendly Peer Review

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Belantara, Amanda
Drabinski, Emily
Engels, Sven
Groten, Anja
Diakrousi, Aggeliki
Burato, Anita
Morandi, Martino
Mugrefya, Élodie
Author (Corporation)
Publication date
29.11.2021
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Weinmayr, Eva
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Stiftung Sitterwerk St.Gallen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Für die letzte Lektion von «Teaching the Radical Catalogue – A Syllabus», ein Studienprogramm das im Rahmen der Ausstellung «Reading the Library» im Sitterwerk St.Gallen entwickelt wurde werden Bibliothekar:innen, Künstler:innen, Programmierer:innen, Forschende und Dozierende eine «friendly peer review» des Lehrplans vornehmen. Was fehlt im Lehrplan, der im während der Ausstellung entwickelt wurde? Wo sind eventuelle blinde Flecken der Verfasser:innen? Wie sollte oder könnte das Studienprogramm erweitert werden? Nicht zuletzt soll zudem gefragt werden, wie es weitergeht? Wie und wo kann der Lehrplan angewandt werden?
Keywords
Digital Humanities, Infrastructural Studies, Information science
Subject (DDC)
Event
Teaching the Radical Catalogue, Nr. 8: Friendly Peer Review
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
English
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Belantara, A., Drabinski, E., Engels, S., Groten, A., Diakrousi, A., Burato, A., Morandi, M., Mugrefya, É., Bruder, J., Sobecka, K., Schmidt, N., Snelting, F., Bühler, K. K., Früh, R., & Lütolf, J. (2021, November 29). Teaching the Radical Catalogue, Nr. 8: Friendly Peer Review (L. Kolb & E. Weinmayr, Eds.). https://irf.fhnw.ch/handle/11654/33135